Blogi
Kategoriat
Miten aloittaa sähköpostimarkkinointi?
Sähköpostimarkkinointi on edelleen yksi tehokkaimmista digitaalisen markkinoinnin työkaluista. Siitäkin huolimatta että moni meistä notkuu sosiaalisessa mediassa useamman tunnin päivästä. Voit käyttää sitä asiakkaidesi sitouttamiseen ja pienyrityksesi rakentamiseen.
Vuosi 2021
Vuosi 2021 on tulossa päätökseen ja ainakin itselläni on siitä hieman kaksijakoiset ajatukset. Aloitin tämän(kin) vuoden intoa puhkuen ja toiveikkain ajatuksin. Uskoin että korona hyvästellään viimeistään tänä vuonna!
5 asiaa jotka etusivultasi tulisi löytyä
Totuus on se että kun potentiaalinen asiakkaasi saapuu verkkosivuillesi, on sinulla vain muutama sekunti aikaa houkutella heitä selaamaan lisää ja skrollaamaan sivujasi alaspäin. Jotta onnistut saamaan selailijan viipymään kauemmin sivuillasi, täytyy etusivultasi löytyä muutama tärkeä asia.
Mistä tiedät että olet valmis investoimaan brändäykseen?
Paras aika investoida huolelliseen ammattilaisen tekemään brändäykseen on yrittäjyytesi alkutaipaleella. Silloin, kun tiedät mitä tuleva yrityksesi tulee tarjoamaan ja kenelle. Ammattimainen, strateginen ja laadukas brändi-identiteetti voi olla avaintekijä siihen menestyykö yrityksesi lopulta vai ei.
5 tapaa myydä palveluita Instagramissa
Jokainen meistä yrittäjistä tietää että palveluiden tai tuotteiden myyminen on välttämätöntä jotta yrityksemme voi ylipäätään olla olemassa. Myyntiä varten tarvitaan tietysti myös markkinointia sillä ilman sitä potentiaaliset asiakkaat eivät löydä luoksesi. Sosiaalinen media on yksi hyvä alusta markkinoida palveluitamme ilmaiseksi ja sitä kautta kasvattaa liikevaihtoa.
Profit First kirja
Olen kuluneen vuoden aikana löytänyt yrittäjyyteen ja talouteen liittyvän kirjallisuuden ja ikään kuin uusi maailma olisi avautunut. Luin ensimmäisen kirjan viime keväänä joka yhdistää nämä kaksi asiaa. Kirjan nimi oli Profit First ja sen on kirjoittanut Mike Michalowicz.
3 vinkkiä jolla herätät luottamusta verkossa
Verkkosivuilla voit herättää luottamusta ammattimaisen ulkoasun, vahvan viestin ja asiakaspalautteiden avulla.
Miksi kannattaa palkata graafikko?
Näe graafikon palkkaaminen investointina yritykseesi sen sijaan että näkisit sen puhtaasti kuluna.
Instagramin alkeet yrittäjille
Instagram on oiva markkinointikanava yrityksille joiden työ on edes jossain määrin visuaalista.